Site tasarım aşamasındadır.

Sitemiz tasarım aşamasındadır.
  • İmhaTimi Support Nedir ? Ne işe Yarar ?

    Support Ne İşe Yarar ? Ben kimle konuşuyorum ? Gibi sorular herkezin aklında bulunan sorular.Arkadaşlar support yani diğer anlamıyla imhatimi destek servisidir.Bu support destek servisini ben(JarlexL) yönlendiriyorum.




    Ne Konularda Yardım Alabilirim ?

    Öncelikle herkonuda yardım alabileceğinizi belirtmek isterim.

    Öncelikli Konular

    1)Şifremi unuttum.==>Eğer şifrenizi bir şekilde kaybettiyseniz ve ya unuttuysanız şifrenizi imhatimi.org'a üye olurken kullanmış olduğunuz e-mailinize göndereceğiz.



    2)Site içi karışıklık==>Site ile ilgili her türlü güncelleme,projeler ve diğer bilgilerle ilgili en doğru bilgiyi öğrenebileceğiniz tek yer.





    Yani kısacası İmhatimi.Org ile ilgili herşeyi paylaşabileceğiniz bir ortam.



    SUPPORT KURALLARI

    1)Support@imhatimi.org'u ekledikten sonra soru sorarken lütfen asıl öğrenmek istediğiniz şeyi sorunuz.Unutmayın bu bir muhabbet servisi değil sadece bilgi ve destek servisidir.

    2)Nbr gibi muhabbetlere girmek istemiyorum(Zaman Kaybı) Unutmayın ki sizin arkanızda bekleyen bir sürü kişi olabilir.



    Engellenme Sebepleri

    1)Küfür

    2)Lafı Dolandırmak

    3)Başka sitelerin linklerini durmadan buraya gir gibi boş laflarla göndermek



    Not:Bu servis Mectruy ve imhatimini temsil ettiği için konuşmalarınız güvenliğiniz açısından kayıt altına alınır.Önemli kısımlar screenlenir.

    Support@imhatimi.org


0 yorum:

Leave a Reply

Dünyanın En Güzel Ülkesi

Fotoğraflar