Site tasarım aşamasındadır.

Sitemiz tasarım aşamasındadır.
  • Aman Allahım Dumenci İle Söyleşi... Bölüm-1

    JarlexLe| JarlexLe.Blogspot.Com:Evet Dumenci nicki nereden geldi aklınıza ile başlayalım.
    Baba Yarisi..:
    *dumenci nicki aklımıza gelmedi:D benim aklıma geldi tek kişi:D
    JarlexLe| JarlexLe.Blogspot.Com:gerçekten haranım sana abi.
    Sanala ne zaman girdin ?
    Baba Yarisi..:sanala:D 2003 de
    JarlexLe| JarlexLe.Blogspot.Com:peki bu kadar başarı elde ettin.Hiçbişi kafaya takmadın mı yani dışarıdan bakıldığında çok rahat bir insansın.

     Baba Yarisi..:kafaya takılacak ne vardıki?
    JarlexLe| JarlexLe.Blogspot.Com:Yani bilemiyorum zor koşullarda bişiler başardın.Yani sana karşı insanlar oldu..Ama senin üslubun hep aynıydı
    .

    Baba Yarisi..:bana karşı olanlar:D oldu ama tanımıyorlardı beni
    JarlexLe| JarlexLe.Blogspot.Com:İmhatiminde baba diye anılmanızın 
    sebebi nedir ?
    Baba Yarisi..:poahaha biyolojik bir nedeni yok
    JarlexLe| JarlexLe.Blogspot.Com:Mectruy ile aranızda anlaşmazlık oldu mu hiç ?

    Baba Yarisi..:tabiki yeni barıştık sayılır.Sorunlar sıkıntılar geride kaldı  buyuk birşey olmadıgnı hatırlıyorum

    JarlexLe| JarlexLe.Blogspot.Com:Evet.Sanalda neleri değiştirdiniz.Ve ya neleri değiştirdiğinize inanıyorsunuz ?
    Baba Yarisi..:neleri degiştirdim demeyelim de çevremdeki insanlarda misyon olayını bitirdim :D turkçe böylemi deniyor öyle bir sıralama yapmam:Dben o anki duruma göre aynı anda:D 5 tane guvenilir adam lazım olmadı hiç...
    JarlexLe|JarlexLe.Blogspot.Com
    İnternette şuana kadar kaç site hacklediğiniz aşağı yukarı sağa sola ?

    Baba Yarisi..::) 2003 den beri:D 350 400 fln  zone-h  de kayıtlı olan zevk işi olarak.hatta kayıt 2006 dan baslıyorsanırm.
    JarlexLe| JarlexLe.Blogspot.Com:
    *Mükemmeliyetin ötesi olarak tanımlanıyorsun benim gözümde abi. Ve idöllerimden biri olduğunu belirtmek istiyorum.

    JarlexLe| JarlexLe.Blogspot.Com::İmhanın yeni misyonunu beğeniyor musnuz?doğru mu  ?
    Baba Yarisi.imhatimi ile  bağlantım   yok onlar kendi işlerinde ben kendi  işimde
    JarlexLe| JarlexLe.Blogspot.Com:imhadan unutamadığınız isimler var mı ? 5 adet allah rızası için:D
    Baba Yarisi..:unututamadıgım derken? hangi kategoride
    JarlexLe| JarlexLe.Blogspot.Com:yani her türlü suana kadar.

    Baba Yarisi..:unutacak kadar uzaklaşmadık ki:S
    JarlexLe| JarlexLe.Blogspot.Com:Şuan tek takılıyosun dimi ?
    Baba Yarisi..:evet tek taklıyorum zaten oyle misyon oraya girelim burayı hackleyelim gibi bir olay yok 

    JarlexLe| JarlexLe.Blogspot.Com:Amacın neydi ? Neden sanalda bulundun ? Bir ilken varmıydı ?
    Baba Yarisi..:amacım tabii ilk başlarda bişeyler ogrenmekti iskorpitx gibi:D oyun peşinde koşmadık biz..
    JarlexLe| JarlexLe.Blogspot.Com:Hangi teamlerde görev aldın ? Bulundun ?
    Baba Yarisi..:sadece imhatimi
    JarlexLe| JarlexLe.Blogspot.Com:Peki ileride düşünüyor musun  ? Başka bir teame girmeyi falan ?

    Baba Yarisi..:zannetmiorum işi bilen kendini kanıtlamış dostlarım var yani team e gerek yok her an team içindeyiz zaten 
    JarlexLe| JarlexLe.Blogspot.Com:Çok teşekkür ediyorum.

    DEVAMI GELECEK.BU SADECE KISA BİR SÖYLEŞİ..
    1.BÖLÜM
    ASIL SORULAR 2.BÖLÜMDE..BİZİ İZLEMEYE DEVAM EDİN.


0 yorum:

Leave a Reply

Dünyanın En Güzel Ülkesi

Fotoğraflar